PARROQUIA SANTA CATALINA THOMÀS
PARROQUIA SANTACATALINA THOMÀS

La Parròquia de Santa Catalina Thomàs invoca l'Esperit Sant pel Curs 2019-20

Aquest  proppassat dissabte, 5 d´octubre, a la missa dominical de les 19´30h. la comunitat parroquial de Santa Catalina Thomàs va inaugurar el nou curs pastoral 2019-2020 demanant la llum i la força de l´Esperit de Déu per tots els grups, per totes les activitats i per totes les famílies i persones que formam la Parròquia. A l´homilia el rector va parlar de la fe com a tresor, com a font de vida, de pau interior i de felicitat; i també com a do del Senyor, i a la vegada tasca nostra. Animà la celebració de l´Eucaristia el cor d´adults dirigit per Francisca Cifre i acompanyat a l´orgue per Cecili Buele. Enrique Gralla, seminarista que ha acabat els cursos de Teologia, fou presentat com enviat a treballar pastoralment a la Parròquia. La missa va concloure amb el cant de la Salve  per demanar la intercessió de la Mare de Déu, i després de repartir el Programa-Calendari de la Parròquia 2019-2020, es va compartir una abundosa  bunyolada a la pista poliesportiva.

Parròquia Santa Catalina Thomàs
Plaça Santa Pagesa, 5
07010 Palma de Mallorca   Telèfon:34 971750778 / 071

parroquiasantacatalinathomas@gmail.com