Informacions, avisos, atenció social, etc, relatius a l'actual crisis provocada pel coronavirus

A PARTIR DE DIA 11 DE MAIG, CELEBREM DE NOU LES MISSES A PORTA OBERTA (horari d'estiu habitual), amb limitació d'aforament (50%, des-de el 25 de maig) i seguint les precaucions que es mostren a continuació:

ALTRES RECURSOS SOCIALS

Podeu descarregar aquesta guia bastant exhaustiva dels recursos socials actualment existents (a 17 d'abril) en relació amb l'actual crisis
GUIA DE RECURSOS ASSISTENCIALS ACTUALS.p[...]
Documento Adobe Acrobat [808.1 KB]

A la vista de les noves circumstàncies sorgides com a conseqüència del COVID-19, vos deixam un enllaç al comunicat del Bisbat de Mallorca amb  las mesures adoptades. També s'inclou la programació de misses a TV i Ràdio:

Comunicat oficial del Bisbat de Mallorca relatiu a la nova situació creada pel coronavirus (COVID-19)
Comunicat Bisbat.pdf
Documento Adobe Acrobat [205.8 KB]